در جلسه کمیته های تخصصی هیات تیراندازی با کمان تهران عنوان شد.

111

رئیس هیات تیراندازی با کمان استان تهران در جلسه هم اندیشی کمیته های تخصصی این هیات از برگزاری اولین دوره مسابقات آنلاین باشگاه های تیراندازی با کمان تهران خبر داد.

طبسی با اشاره به آسیب ها و محدودیت های به وجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضرفعالیت های ورزشی و مسابقات اغلب رشته های ورزشی به نوعی در مواجهه با این ویروس و محدودیت های کرونایی با اختلال روبرو شده است و و با توجه به پیش بینی های صورت گرفته این ویروس تا مدت زمان نامعلومی میهمانمان می باشد و ما می بایست به عنوان متولیان رشته های مختلف ورزشی شرایط کنونی را مد نظر قرار داده و به دنبال راهکار باشیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه ماهیت رشته تیراندازی با کمان به نحوی می باشد که جزء ورزش های بسیار کم برخورد محسوب می شود ولی تععد ورزشکاران در مسابقات استان تهران، مارا بر آن داشت تا به دنبال راهی برای انجام بدون دغدغه این مسابقات و برگزاری رقابتی سلامت برای خانواده تیراندازی با کمان این استان باشیم، لذا طی جلسات کارشناسی متعدد با همکارانمان در فدراسیون و کمیته های تخصصی هیات تهران مقرر شد تا استان تهران با توجه به پتانسیل موجود،اولین برگزار کننده این مسابقات به صورت آنلاین در سطح کشور باشد.

طبسی تصریح کرد ما درهیات استان تهران با تشکیل کمیته ای تخصصی طی چند ماه اخیربه پایش زیرساخت های لازم وتهیه نرم افزارها و سخت افزارهای مورد نیاز برای برگزاری این مسابقات پرداخته ایم و خوشبختانه مراحل انجام آزمون مسابقات بدین صورت نیز با موفقیت پشت سر گذارده شده است و امیدواریم تا با اخذ مجوز های لازم بتوانیم بزودی اولین دوره این مسابقات را در تهران برگزار کنیم.

گفتنی است این اولین باردر سطح کشوراست که مسابقات تیراندازی با کمان به صورت آنلاین وسبک پیش بینی شده پیش رو در دست اقدام می باشد.  

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

Template Settings

Color

For each color, the params below will give default values
Blue Red Oranges Green Purple Pink

Body

Background Color
Text Color

Header

Background Color

Footer

Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction